ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノRIOTヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
1 234


Anonymous asked: i got my ass ate in the men's room @ olive garden thnx for this opportunity

sharapwna:

ventai:

HE HAS RETURNED

the prostitute though lmao

a-velvet-vice:

Came across this Hallmark card at Walgreens tonight.. I had to do a double take. First time I’ve seen a lesbian Mother’s Day card. :)

  • 15-year-old me: MOM I'm practically an ADULT ugggh you never let me do ANYTHING in olden times i could get MARRIED *eye roll into another dimension*
  • me now: for my birthday i want food and to stay on your health insurance

thewaywardqueen:

jessiphia:

I just…. there is so much wrong with this like THIS IS A SONG FOR PLUS SIZED POSITIVITY IN A WORLD WHERE THERE BASICALLY IS NONE and thin people STILL have to make it all about them and their feelings while girls are literally KILLING THEMSELVES out here to fit into a standard of beauty that should be considered arbitrary. 

I just. I need to sit down a moment I am literally so mad. 

DO YOU KNOW WHAT REALLY GRINDS MY BONES???

IN THE SONG SHE SINGS “FUCK THOSE SKINNY BITCHES- /NAH IM JUST PLAYING/ I KNOW YOU THINK YOU’RE FAT BUT EVERY INCH OF YOU IS PERFECT FROM THE BOTTOM TO THE TOP’

SHE LITERALLY SINGS THATS SHES KIDDING AND SHE THINKS YOUR PERFECT

SO YH FUCK THESE COMMENTERS BECAUSE YH THERE MAYBE SOME OTHER ISSUES WITH THE SONG BUT IM NOT DEALING WITH PEOPLE WHO DONT LOOK UP LYRICS

umbriss:

yunglapras:

i hate that “LOL SO IF WOMEN ARE EQUAL CAN I PUNCH YOU” shit bc 1 in 3 women are abused

y’all are already punching us

the issue is that we’d like you to stop

Also if the first thing your mind goes to is “now I can punch women with no repercussions fucking sweet!” MAYBE YOU HAVE ISSUES

kittydazzlepuff:

"Fan meet up!!"

besturlonhere:

jncos:

All you have to do is make .gifs of yourself wearing an ill fitting suit and, like, a fucking bow tie or w/e and it’s like this whole website creams itself

image

browngirlblues:

her-name-is-wena:

browngirlblues:

I hate it when men make unsolicited comments about a woman’s body. Like “she’s got a nice shape but she needs to tighten up her stomach”

How about you tighten up your lips and never speak again you ignorant shit.

Wow maybe you need to accept constructive criticism jesus christ.

Men telling me (or any other woman) what I need to do for them to find me sexually attractive is not constructive criticism.

vvhitehouse:

awwww-cute:

Show off

THE LITTLE PAW SHOWING THROUGH THE BOWL IM WEAK

ink-its-art:

1kidsentertainment:

sempiternal-memory:

voiceofnature:

So I dyed my cats pink with leftover beet water. No regrets! <3 :D
I had to wash them because of some oil spill they had gotten into, and chose to use the beet water, which is perfectly safe. I had no idea it would really make them this pink.

I bet this poor person has gotten plenty of hate filled messages from people that didn’t read the caption and think she used real hair dye.

COTTON CANDY KITTY

OMG SO FLUFFY 

thedomesticcurl:

1uppitynegress:

freshest-tittymilk:

brightlightgirl:

This is so awkward.

Omg the side-step

Lol

OMG

guldo:

IM FUCKIN CRYING

milotlc:

Mom… dad… I’m moving out